Variációk halálsikolyra

Posted on 2013/08/24

1


Egyes kutyák cukorból vannak, azaz a szőrhúzással járó legkisebb fájdalom esetén is úgy visítanak, mint egy malac (ilyen volt drága Misi és Grizzly kutyánk is). Na Jojó is ilyen. Mivel épp érik a bogáncs, gyakran kell a szőrét huzigálni, amit Jojó velőtrázó sikoltozással kísér, különösen ha a hasán lévő szőrt bogáncsmentesítjük. Pedig nem fájhat neki, hisz nem tépkedjük, óvatosak vagyunk.

Van egy másik fajta halálsikolya is; amikor a többiekkel énekel. Egészen idáig azt hittem, Molly adja ki ezeket a hangokat, de nem, Jocika az. Pedig tud tutulni, láttam-hallottam már, mégis legtöbbször egy visító sikonyálást hallat ilyenkor, biztos megbeszélték, hogy több szólamban kornyikálnak.

A harmadik verzió a hasfájós, vagy mintha beszorult valahová a lába. Vékony, éles hang, sírós-panaszkodós motívumokkal. Épp főztem, amikor meghallottam. Edényt a lángról félrehúz, kéz megéget, rohanás ki, hogy megszabadítsam szorult helyzetéből, ám a következő kép fogad: Guba az ágyukon fekszik, Jojó előtte áll, mórikálja magát Gubának, az orrával böködi, farkát hevesen csóválja, és közben ezt a hangot adj aki magából. Azóta többször is eljátszotta ezt, de most már nem dőlök be neki…

P1160847

Reklámok