Bambi

Posted on 2012/12/13

4


Ma végre megsimogathattam Bambit. Már régóta kerülget, reggelente, amikor dolgozni megyek, kecses árnyékként követ a kerítés mellett, incselkedik, de eddig ha felé nyújtottam a kezem, elugrott. Kb. fél éve, egészen pici gidaként került a szomszédunkhoz, azóta ő a házikedvenc. Sokáig kerülte az embereket, fotót sem tudtam készíteni róla, mert ha meglátott, azonnal fedezékbe iszkolt. Úgy egy hónapja azonban feltűnően barátkozós lett, érdeklődéssel figyel, egyre közelebbről, de eddig nem érinthettem meg. Nagyon finom, puha szőre van, hatalmas szempillái, most kezdenek nőni a szarvai, amelyek minden bizonnyal nagyon viszkethetnek neki, mert ellágyult tekintettel tűrte, ha vakargattam. Megmutattam a szagát a kutyáknak: Csipusz és Molly nagyon izgatott lett, Guba fontoskodva, hosszasan szimatolta a kezemet, Pipacs komoly volt, Rozi meg össze-vissza ugrált, de szerintem csak azért, mert látta hogy a többiek nagyon felélénkültek.

bambi bambi3

bambi4

Reklámok
Címkézve: ,