Ötvenezer

Posted on 2011/11/11

5


A tegnapi napon, valamikor délután nézett be hozzánk az ötvenezredik látogató. Az első bejegyzések 2009. június 23-án születtek – ekkor Pipacs még nem is volt nálunk, csak július 3-án hoztuk haza -, a mai a 370-dik. Kezdetben Pipacsnak, és az egy hónnappal később érkező Mollynak külön blogja volt, ezeket később egyesítettem. A neve is többször változott, ez Rozi (jelenleg Hasi-Tasi) érkezésével újra aktuálissá vált, de még nem döntöttem el mire kereszteljem, ráadásul a Négyek Bandáját (igen, a kínai kulturális forradalom-féle négyek bandájáról, nem mintha bármiféle szimpátiát éreznék irántuk) nagyon meg is kedveltem. Lehet, hogy végül ez is Monster Falka lesz, ahogy a malamutoké, de az Idegfűrészek is esélyes.

A Pipacs érkezését dokumentáló Itthon c. bejegyzéshez érkezett az első hozzászólás, Emberkedő Hubáéktól. Ezt eddig 801 további követte (bár ebben a mi válaszaink is benne vannak), legtöbbször Carlos, Nándi és Tökéletes úr gazdája, Vera tollából, őt Baba gazdája, Viola (bár ő mostanában eltűnt), Hubáék, Alex és Dlyanék, Kolytyi, illetve Greg (Csipusz tesója) gazdája követi. A legtöbb hozzászólás a Csipke érkezését beharangozó Titok 2.0 c. bejegyzéshez érkezett. A legtöbb látogatónk 2010. augusztus 22-én volt, legtöbbször a Kutya vacsorája és a Molly, a varacskos disznó bejegyzéseket olvasták. A brit tudósok szerint az Internet elidegeníti az emberi kapcsolatokat, ezt én határozottan cáfolom, hisz mi a blognak (és a facebook oldalunknak) köszönhetően igen is szereztünk barátokat, akikkel e nélkül feltehetően sosem ismerkedünk volna meg. Egy blogtalálkozót is terveztünk, ez sajnos ebben az évben már nem valósul meg, de nem tettünk le róla!

A fotókat nem számoltam meg, de rengeteg van belőlük. Ma ki akartam válogatni a legnagyobb kedvenceket, de ez lehetetlen vállalkozásnak bizonyult, íme néhány a teljesség igénye nélkül…

A csecsemő Pipacs

A csecsemő Molly gyakran aludt így

Guba és Csipke

Molly Csipusszal

Guba Raikkonen

Chili és Pipacs az első hóban

Pipacs és Dömper - még négy lábbal

Cukiság

A szülinapos Rétek Hercegnője

Háború...

...és béke

Hasi-tasi Vackor Rozi

Pipacs a csecsemő Gubával

A Fotelrocker

Mit eszel?

A drótos frakció

Reklámok
Címkézve: