Rozi 3 hónapos

Posted on 2011/11/08

3


Rozi ma lett három hónapos. Szépen cseperedik, egészséges, vidám kutyacsecsemő, aki mindenkiért rajong, és ezt heves farokcsóválással hozza a tudtunkra. A hangját alig hallani, nagy ritkán rám kaffant, amikor én épp eszek, és nem akarok neki adni belőle. Amikor megfigyel engem, gyakran csücsörít, bár nem szívja be olyan erősen az alsó ajkát, mint a drótosok. Etetéskor épp úgy ugrál a táljáért, mint Csipusz, pedig külön esznek, nem tőle tanulta. Kint a kertben igyekszik lépést tartani a nagyokkal, egyenlőre kevés sikerrel, de becsülettel küzd, lelkesen kergeti őket. Csipke ilyenkor nem is fut tiszta erőből, épp csak annyira, hogy Rozi ne érje utol, és ha túlságosan lemarad, még egy kicsit be is várja. A kerti játszóháztól eltekintve még bent lakik velünk, elsősorban azért, mert imádom, ha a közelemben van. Ő is így lehet ezzel, mindig követ bennünket, és a közelünkben heveredik le aludni és horkolni. Lehetne ez szeparációs szorongás is, de szerintem nem az; egyszer szándékosan kint hagytam egyedül a kertben, és figyeltem mit csinál. Nem esett kétségbe, még csak nem is az ajtó előtt várakozott, jött-ment a kertben, szimatolgatott, és az ellopott zoknimat hurcolászta. Amikor az íróasztalnál ülök, Gubához hasonlóan Rozi is szeret a lábamra csavarodva aludni, csak ő nem méltatlankodik, ha felkelek.

Reklámok