Csipkét kiírtam táppénzre

Posted on 2011/04/06

5


Először a fülét pocsékolták meg a többiek. Magát az eseményt nem láttam, csak a jajveszékelésre lettem figyelmes. Csipke az egyik rózsabokor mellett állt és sírt, a háta poros volt, tehát valakik biztosan meghempergették a földön. Ahogy meglátott, futott hozzám és panaszkodott. Egy kicsit véres volt az orra, de ott nem volt sérülésnek nyoma. Átvizsgáltam, a füle belsején találtam egy horzsolt sebet.

Még aznap újra elgázolták, ezt láttam is, Molly kergette Gubát, Csipke pedig őket, de a hirtelen irányváltást nem tudta elég gyorsan lekövetni, a nagyok pedig kissé megtiporták. Alaposan megütötte a lábát, háromlábazva futott hozzám,  felvetette magát, közben egyszerre rikácsolt és sírt,  amiből a rikácsolás rész egyértelműen azt jelentette: “Mindig engem bántanak ezek az utálatos korcsok!”

Tegnap az amúgy is kissé fájós lábával ráadásul bele is léphetett valamibe, sokáig nyalogatta a mancsát, és keservesen nyafogott mellé. Nem látszott rajta semmi.

Reggelre látszólag minden rendben volt, de apportozás közben egyszer csak elkezdett sántítani, abba is kellett hagynom vele a játékot, mert már alig bírt rálépni – bár ő futott volna még. Most itt kell sínylődnie mellettem, ami nem tetszik neki, de muszáj pihentetnie a lábát.

