Molly felvarratta a szemhéját

Posted on 2011/01/14

4


Tegnap felfedeztem Molly szeme alatt egy hosszúkás varas sebet. Dr. Pipacsot néhány hónapja eltiltottuk a praktizálástól, de a jelek szerint mostanában elvállalt néhány illegális beavatkozást. Ezek szerencsére nem komoly verekedések, kiváltó oka rendszerint egy kis nézeteltérés a bot/cipő/labda megszerzéséért folytatott versenyben, vagy egy véletlen ütközés száguldozás közben.

A fehér folt Pipacs műve

Mindig Pipacs kezdi, összecsapnak, de a fekete néhány másodperc múlva hanyatt vágja magát, így Pipacs fogsora már a csak levegőben csattog. Maguktól abbahagyják, az egész nem tart tovább négy-öt másodpercnél. Pipacs múltkori fülsérülésétől eltekintve sosem ejtettek egymáson vérző sebet.

Pipacs egyébként mostanában saját magát is megműti; olyan nagy amplitúdóval csóválja a hátsó felét, hogy a farkával többször is lapockán-bordákon csapja saját magát, de már olyat is láttam, hogy pofon adott magának. Az ilyen hevesen mozgó vizslafarok komoly fájdalmat okoz, nem is értem, Pipacs hogyhogy nem szenvedett még sorozat bordatörést.

Én ott sem voltam!


Reklámok